دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 12:58

لیگ ملت های والیبال| ملاقات کاپیتان‌ها در سالن تمرین توپی/ اعلام آخرین وضعیت دو ملی پوش مصدوم

لیگ ملت های والیبال| ملاقات کاپیتان‌ها در سالن تمرین توپی  اعلام آخرین وضعیت دو ملی پوش مصدوم
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز و یک روز قبل از مسابقه با برزیل به مدت دو ساعت تمرین توپی برگزار کردند.
کد خبر : 915405

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در این تمرین که از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ژاپن آغاز شد و به مدت دو ساعت طول کشید، همه بازیکنان به جز مبین نصری و میلاد عبادی‌پور شرکت داشتند.

نصری که دیروز مچ پایش قبل از بازی با ژاپن مصدوم شده بود، زیر نظر پزشک تیم کار مداوا را انجام داد و میلاد عبادی‌پور هم که کمی از ناحیه انگشتان پا احساس ناراحتی داشت به کار بدنسازی و حرکات کششی پرداخت.

مشکل کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خیلی حاد نیست و او فردا در ترکیب ایران حضور پیدا خواهد کرد ولی مداوای نصری به مدت ۵ روز طول خواهد کشید و احتمال حضورش در بازی‌های باقیمانده به بهبود او بستگی دارد.

در این تمرین بازیکنان در دو سوی میدان بطور متناوب عوض شدند و بیشتر تمرین بکار‌های تیمی اسپک و دفاع اختصاص داشت. طبق معمول تمرینات پیشین، نیم ساعت آخر بازیکنان به تمرین سرویس پرداختند. 

همچنین در این جلسه تمرینی کاپیتان تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در پایان تمرین توپی امروز ملی پوشان کشورمان دقایقی با هم همکلام شدند. در این ملاقات کوتاه میلاد عبادی‌پور جویای وضعیت و بهبود مصدومیت همتای برزیلی خود شد. رزنده غایب بزرگ بازی روز سه‌شنبه بین آلمان و برزیل بود و بعید است که به بازی فردا مقابل ایران هم برسد.

این در حالی است که کاپیتان تیم ملی ایران با وجود مشکل کوچک در انگشتان یکی از پاهایش، به حتم در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل برزیل در میدان حاضر خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۱۷ خرداد در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم جهان می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته